Translate

вторник, 21 януари 2014 г.

Изтърсакът в любовта

Беше ли виновна тази застаряваща жена,
че той разпали в нея лудостта на страстта
и силния копнеж да изживее отново младостта?!
Тя бе подмамена от него - изтърсакът в любовта.


Не беше наивна и глупава,а опитна и прозорлива,
затова го остави да я мами,използва и манипулира.
Допусна да се залъгва с надеждата,че ще е щастлива.
Под неговото въздействие се чувстваше желана,жива!

                                                                                                                  Напълно я разбирам,но не мога за себе си да приема,
да живея с илюзията,че съм "обичана"също като нея,
в един недействителен свят - мираж и лъжа...
Не искам да се заплитам в опасните мрежи на сатана!

                                                                                                            Истината предпочитам винаги,
дори да ми горчи
и когато съм нещастна плача с праведни сълзи!
Дълбокия смисъл на всички неща търся,
а Бог ми подсказва как правилно да ги върша!


   Българийо,ти си моя съдба!


       Свидно ми е родното небе!
       Русе - тук аз родих се,
       близо до Дунава,голямата река,
    северната граница на моята страна!

                                               
Българийо,ти си китна градина,
родна стряха,единствена,
неповторима!
От люлката,през всичките ми дни,
моя неотменна съдба си ти!


С твоя пулс кръвта ми циркулира,
към твоето сърце път намира,
за да влее в теб духовна сила,
по-бързо да победиш мъчителната криза!


Блага Ивайлова Добрева - на шест месеца,заедно с баща си

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.