Translate

четвъртък, 9 януари 2014 г.

Годишни времена

                           Обичам пролетта!

Аз съм родена в
  първия ден на пролетта,
 която ми носи любов 
към живота и романтиката!

Обичам изкуството,цветята,
пътешествията,водата,
 животните и природата;
обичам много децата!

Обичам свежия,фин
 полъх на пролетта,
която носи сияйния ореол 
на любовта!
Славеи чуруликат,пеят 
в чуден екстаз!
Дърветата се разлистват,
обкичени целите с цвят!

След ледената зима,
природата се съживява,
за нов живот се 
събужда и обновява!
Пчели пият нектар от 
дъхави цветя и цветове,
привлечени от аромата им,
който неустоимо ги зове!

Обичам приказния и омаен 
сезон на пролетта!
В нея има тайнство скрито 
и божествена искра,
която ме изпълва с енергия 
и чудодейна сила,
дава ми импулси да творя...
Прави ме истински щастлива!




България -  старинен черноморски град,
картина от българския художник Янко Янев


    Лято - шеметно,неуморимо!


Като палаво дете е лятото,шеметно,неуморимо!
В своя водовъртеж ни въвлича неумолимо!
Сезон бленуван,тъй очакван и желан,
наситен с динамизъм,удоволствия,сила и плам!

Оптимистично ни влияе 
с песни,танци и веселие,
с неочаквани срещи,нови запознанства и движение.
Кипи животът в него,блика радостта!
Слънцето препича - такава нетърпима горещина.
  
Тогава търся спасение в 
прохладата на водата -
плувам в басейна,морето 
или в реката,
а може да замина бързо 
на екскурзия в планината
и дълго да се разхождам 
сред вековните дървета в гората,
да се любувам на тази дивна,
природна красота,
на полските цветенца и тревички -
на завладяващата зеленина,
на водопадите скокливи,обляни 
от ослепителна светлина,
сред която трепти многоцветната,
слънчева дъга!

През лятото обичам 
къмпингите край морето,
освежава ме там чистият 
въздух под небето!
Свободна се скитам по 
старите улички на Несебър -
античен,малък град,
богат и щедър.





България - град Несебър,
картина от 
българския художник - Янко Янев


  Есен - златокоса!

От четирите сезона единствено тя,
оцветява в охра всичките листа
и постила златни килими навред,
внася спокойствие,равновесие и ред.

Слънцето жарко 
вече не прегаря,
а гальовно ме потапя в 
нежната омая на 
омиротворение и топлина,
с вдъхновение ме опиянява!
Душата ми пие романтика 
до забрава!

Есен - златокоса,
в сърцето ми си ти!
Навяваш ми поезия и 
сладостни мечти!

Снежна приказка!


Сняг като бисер тихо вали,
снежна приказка,всичко блести!
 Сякаш небето със земята се слива
 и с пухкава дантела нежно я завива!

Клоните на дърветата почукват заледени,
а елхите шумят,пеят заскрежени!
 С перлен отблясък снежинките сияят,
 вихрен танц във въздуха играят!

Дъхът ми спира,привлечена 
силно от тях -
малки звездички,идващи
от Божествения свят,
 със свойта белота те пречистват земята
 и ми напомнят за Бога,високо в Небесата!


Снегопад в град Русе - градската градина,паметникът на свободата



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.