Translate

сряда, 22 януари 2014 г.

Смисълът на моя живот

Желая боговдъхновена да благовествам
на добрите хора по света!
Щастлива възторжено да ги приветствам
с любовта на Исуса Христа!

Божията светлина да възхвалявам

и Неговата свята воля!
В своята поезия да ги възпявам
и в живота си от тях да се водя!

Вярвам,че Бог ме напътства

за мое добро,за спасение!
Достойно си нося кръста,
живея с Неговото благословение!
 
България,Русе - Паметникът на свободата в центъра на града

 Споменът ясно оживява
                       и сега  
                    
       В детството си бях срамежлива, 
      кротка,послушна,мълчалива,
      тиха,добра,миролюбива,     
      всестранно надарена,талантлива.

  Засвирих на пианото на пет годинки
и рисувах старателно първите си картинки.
  С цветен пластелин и глина си играех -
малки фигурки на животни и хора ваех.

  Танцувах класически балет артистично,
завладяна от голямото изкуство - романтично.
  Стиховете си рецитирах с чувство,патетично!
  От малка съм настроена възвишено,поетично!

  С децата от квартала измисляхме игри.
  Отвън се чуваше често смехът ни  да  звъни!
  Понякога витаех сред кули от  мечти,
 потопена в синевата на
 небесните висоти...

  Детството мое отдавна отлетя,
 но споменът ясно оживява и сега,
 като на кинолента,в мислите ми се явява
 и трайна диря в душата ми оставя!

                                                                                                                                           

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.